Tijdelijk verslag met dubbele foto's - Reisverslag uit Burghsluis, Nederland van Marjolein Stoelinga - WaarBenJij.nu Tijdelijk verslag met dubbele foto's - Reisverslag uit Burghsluis, Nederland van Marjolein Stoelinga - WaarBenJij.nu

Tijdelijk verslag met dubbele foto's

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

27 Januari 2017 | Nederland, Burghsluis

Tijdelijk opslag. Foto's en verslag kan uiteindelijk verwijderd worden

Marjolein

Vijf jaar geleden zijn we naar Stockholm gezeild. We hadden hier 3 maanden de tijd voor. Dit is ons zo bevallen, dat we dit jaar weer 3 maanden hebben kunnen regelen op ons werk, maar nu gaan we de andere kant op. En hopen via Boulogne naar de Engelse Zuidkust te varen, langs de kanaaleilanden en via Bretagne weer terug. Ik ben zo benieuwd of het gaat lukken. Aan de Rooie Rakker zal het niet liggen, die ligt te popelen om weg te gaan. 5 jaar geleden zonder Truitje, de kleinzoon van Tina: Ivan paste op. Dit jaar zonder Gijs, de kleindochter van Tina: Zoë past dit keer op onze kat. Ik zal hem missen, maar hij is in goede handen en beter voor hem, en ook beter voor mij. Geen stress meer als hij uren wegblijft. Op naar Bretagne. Nou ja eerst maar eens naar Boulogne en dan verder.

Actief sinds 03 Juni 2016